tiistai 25. elokuuta 2015

Murr...

Minä VIHAAN VIHAAN VIHAAN kesää :(    ja aurinkoa..... ja hellettä.. Oma olo on edelleen kamala. Pitäisi ruveta siivoamaan, pyykkiä pitäis pestä kun vaatteet loppumassa ja keittiön kaapit on odottanu pesemistä jo pitkään kun on niin kaameassa kunnossa. Mutta kun ei jaksa eväänsä liikauttaa...
Koiralla menee vielä huonommin. En tiedä onko se väsymys enää pelkästään helteestä, mutta todella väsynyt se on. Väkisin saan viedä sen ulos. Enää en edes yritä saada sitä takapihan metsää pitemmälle. Opin läksyni kun tänään vein sen vähän pitemmälle tonne toiseen metsään ja puolessa välissä se yhtäkkiä mene maahan makaan ja ajattelin että nyt se kuolee siihen. En meinannu millään saada sitä nouseen ylös. Olin jo ihan paniikissa että mitä teen. Mutta onneksi sitten hetken aikaa levättyä se nousi ylös ja päästiin kotio. Laitoin sen heti kylmään suihkuun ja annoin sen joudu hurjasti vettä. Nyt se makaa tuulettimen viedessä ja alkaa pikku hiljaa näyttään paremmalta. Mutta oli kyllä sellainen opetus mulle että pihaa pitemmäs ei mennä ainakaan ennenkuin lämpötilat tippuu huomattavasti. Mutta epäilen ettei ole enää pelkästään helteestä kyse vaan vanhan koiran viimeisistä hetkistä. En yhtään ihmettelisi vaikka se nyt yhtäkkiä kuukahtais lopullisesti..
Osa musta pelkää mutta koko ajan isompi ja isompi osa toivoo joka yö ettei se heräisi enää aamulla x( x(  Kauhea stressi...

Kauhea stressi on myös torstaista. On suuröntgen ja -mallit. Ja mahdollisesti tietoa tulevasta leikkauksen ajankohdasta. En tiedä pelkäänkö enemmän tietoa leikkauksesta vai sitä että yrjöän kun otetaan malleja. Multa on otettu hammasmallit muistini mukaan 7 kertaa. 2 kertaa olen yrjönnyt ja 3 kertaa olen ruvennu muuten vaan kakoon. Viimeksi otettiin vuosi sitten ja se kerta meni kyllä hyvin. Ei tuntunu yhtään pahalta muuta kuin siinä vaiheessa kun yläpuolen muottia otettiin pois. Mutta se ei tarkoita että tällä kertaa menisi hyvin. Sen jälkeen kun mulla todettiin refluksi-tauti niin mulla on ruvennu jo pelkästään takahampaiden harjaus joskus yököttään. En tiedä miksi. Lääkäri ei osannu antaa vastausta. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓