keskiviikko 5. elokuuta 2015

Väsymystä ja stressiä

Stressitasot erittäin korkealla. Koko ajan olen kuin tulisilla hiilillä ja odotan koska tulee lujaa lähtö lääkäriin joko mulla tai koiralla. Itsestäni en nyt niin kamalasti välitä vaikka oksettaa ja huimaa. Mutta pelkään että koiralla saattaa joko olla tai olla kehkeytymässä märkäkohtu :( Kauheaa koko ajan katsoa koiraa ja etsiä pienintäkin vihjettä että jotain on vialla. Ajattelin että joka tapauksessa huomenaamulla yritän saada sille ajan, ihan jo pelkästään oman mielenrauhani vuoksi. Jos vaikka saisin isältä kyydin kun on tulossa tampereelle. Nää on niitä harvoja hetkiä kun toivon että olisi kortti ja auto. Niin ei tarttisi miettiä että jos koiran kunto yhtäkkiä romahtaa niin millä saan sen lääkäriin. Ja koska mulla ei ikinä, missään asiassa, koskaan ole hyvää tuuria niin ihan varmasti sillä on märkäkohtu ja sen kunto romahtaa yöllä :( :(
Aaarghh.. Jos olisin edes itse jonkinlaisessa kunnossa mutta kun eilen rupes yhtäkkiä pistään kamalasti selän keskeltä vatsaan. Ja nyt on koko päivän yrjöttänyt ja huimannut x( x(
Mälsää ja niin hemmetin yksinäinen olo...
Olen nyt viidennensadannen kerran päättänyt että kun tuosta koirasta aika jättää niin en enää koskaan ota koiraa. Liikaa stressiä..


1 kommentti:

  1. Voih =( Olen menettänyt yhden koiran märkäkohdun takia. Se on todella salakavala ja pelottava. -Susku

    VastaaPoista

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓