sunnuntai 20. heinäkuuta 2014
DIY: Muovipullosta pöllö / Turn a plastic bottle into an owl
http://translate.google.com/translate?hl=en&ie=UTF8&sl=auto&tl=en&u=http://www.veetje.be/vogelfles/&sandbox=0&usg=ALkJrhhNmywXo7CPaSnEN49uJtjMakw8uw
1 kommentti:
Anonyymi
20. heinäkuuta 2014 klo 22.28
Nice!
Vastaa
Poista
Vastaukset
Vastaa
Lisää kommentti
Lataa lisää...
Uudempi teksti
Vanhempi viesti
Etusivu
Tilaa:
Lähetä kommentteja (Atom)
Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓
Nice!
VastaaPoista