maanantai 8. syyskuuta 2014

Sims 4

Tämän loppuviikon ohjelma on selvillä kun tänään viimein tuli postissa SIMS 4:nen. Joka siis on huippusuosittu simulaatio peli. En ole muuten mikään hirveä tietokonepelifriikki mutta Simsiä on tullu pelattua Sims 2:sesta asti aika paljon. Sims 2:seen tuli hommattua melkein kaikki lisäosat ja 3:seen mielestäni hankin ne kaikki. Ja varmaan tähänkin tulee hankittua jahka niitä alkaa ilmestyyn :) Simsin peluu on onneksi kuitenkin kausittainen juttu eli välillä tulee hirveä hinku pelata ja sitten olen liimattu koneeseen ehkä viikoksi, sitten menee into ohi enkä välttämättä pelaa kuukausiin. Vähän sama juttu mulla on kirjojen lukemisen suhteen.
Vielä en osaa pelistä antaa arviota kun vasta asentelen mutta kirjoitan jahka pääsen vähän alkuun :)

Muuten tämä päivä on ollut sellainen, vähän masentava, mutta ei ihan hirveä. Kaupassa oli aamulla välikohtaus joka vähän pahoitti mun mielen mutta nyt kun olen kerenny rauhoittuun ja kävin mamilla & papilla kahvilla niin olen tajunnut että tuli ehkä vähän ylireagoitua taas. Varmaan tämä väsymys (taas painajaisia) ja yleinen masennus taas aiheuttaa noita ylireagointeja niinkuin yleensä.
Olin jonossa ja kerennyt laittaan ostokseni linjalle. Edessä olevan ostosten tai kuitin tai jonkun kanssa oli ongelmaa ja sitä selviteltiin todella PITKÄÄN. Yritin olla kärsivällinen koska mulla ei ollu erityistä kiirettä eikä mitään sulavaa. Mutta koska en pysty seisoon paikoillani niin tuli siinä tepasteltua. Mutta en huokaillu tai mulkoillu tai mitään. Sitten yhtäkkiä tää kassa joka yleensä on todella mukava niin kivahtaa mulle erittäin epämiellyttävällä äänensävyllä että "Jos sulla on kiire niin nuorena ihmisenä sun pitäis varmaan jaksaa laittaa ne tavarat takas koriin ja mennä toiselle kassalle". Mulla löi päässä samantien niin punaista että teki mieli motata. Onneksi itsehillintää on vielä mutta hirveällä paiskonnalla laitoin tavarat takas koriin ja linkutin mahdollisimman pitkällä olevalle toisella kassalle. Myyjä katso järkyttyneenä ja edellä oleva asiakas näytti siltä että alkaa itkeen :D
Mutta toi on yksi mikä mua suoraan sanottuna vituttaa eniten tässä sairastelussa kun ihmiset ajattelee että nuori on automaattisesti hyvässä kunnossa. Minä tunnen monia kasikymppisiä jotka kävelee paremmin ja nopeammin kuin minä :( Pistää kiehuun välillä.. Mutta onneksi olen nyt rauhoittunut eikä tuo asia ollut maailmanloppu :)

Kivut.. No kivut on mitä on.. Välillä polttaa lonkkaa, välillä takapuolta, välillä kylkeä, välillä selkää, välillä jalkaa, välillä kaikkia... Edelleen elättelen toiveita että torstaina jotain selvyyttä tulisi.

Närästys on ollut jonkinlaisessa hallinnassa mutta nyt mulle on ruvennu tuleen oireita noista lääkkeistä mitä siihen sain joten on varmaan pakko mennä uudestaan lääkäriin ja kysyä toista lääkevalmistetta :( :(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓