torstai 11. syyskuuta 2014

Lääkäriä ja lääkäriä ja lisää lääkäriä...

Tänään on ollut lääkärin täytteinen päivä. Ensin ortopedille kuuleen hänen ajatuksiaan mun tän hetken tilanteesta. Joka on ennallaan. Pullistumat oireilee edelleen, lääkäri itse myönsi että mulla on varmaan kamalat kivut, mutta ei siltä määrää muuta kipulääkettä Buranan ja Panacodin lisäksi :( :( Kuntoutukseen lähete niinkuin oli jo puhettakin, mutta nyt varmistu että parin viikon sisään pitäisi tulla aika. Ehkä jotain edistystä. Kivut oli onneksi kovat kun en ole pariin päivään ottanu kipulääkettä, joten ei tarvinnu yhtään näytellä tai liioitella. Vaikka ei mun tarvis näitä kipuja kyllä teeskennellä vaikka kipulääkkeitä vetäisin paketin.
Ortopedilta suoraan hammaspuolelle laitatuttaan raudat takaisin kiinni. Mutta ei vieläkään malleja että etenis leikkausta kohti tilanne :(
Ens viikolla on taas hammaslääkäri ja vatsalääkäri :( Ei muuta ehdi kuin lääkärissä juokseen, mikä ei välttämättä olisi niin paha asia ellei mulla sattuisi olemaan lääkärikammoa x(

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓