sunnuntai 7. syyskuuta 2014

Painajaiset

Tänään on taas ollut erittäin turha päivä. Kamala väsymys koko ajan. Keskittymiskyky ja muisti on ihan kadoksissa. Syyksi väsymykseen epäilen erittäin huonosti nukuttuja öitä. Kivut pitää mua valveilla yleensä muutenkin mutta nyt sen lisäksi olen ruvennut kärsimään pahoista painajaisista. Joihin liittyy vähän aika sitten kuollut koirani ja vielä elossa oleva, mutta vanha koirani.
Viime yönä näin unta että olin Jojon hautajaisissa joissa oli jostain syystä koko suku paikalla. Ihmiset joi shampanjaa ja oli iloisia. Minä olin ainoa joka suri. Kaikki sätti mua ja sanoi että pilaan tunnelman. Tätä kesti aika pitkään ja se oli todella ahdistavaa. Siten yhtäkkiä Jojo tulikin mua vastaan häntä heiluen. Olin ihan järkyttynyt ja sanoin äitelle että miten Jojo voi olla elossa. Äite sano että totta kai Jojo on elossa. Sitten kysyin että kenen hautajaiset nämä on. Äite ei sanonut mitään. Mutta sitten menin jonkun laatikon (joka ilmeisesti toimi arkkuna) luokse ja siellä olikin Inkku kuolleena. Sitten heräsin. Oli pakko varmistaa että Iines oli vieressä vielä elossa. Kamala ahdistus jonka takia nukahtamisesta uudelleen ei tullu mitään. Enkä edes halunnu nukahtaa kun näitä painajaisia tulee melkein aina kun nukahdan.
En tiedä mikä nyt laukaissut nämä painajaiset. Inkulla on kyllä ollut taas huonompi kausi, mutta on sillä ollut ennenkin.
Joka tapauksessa noi painajaiset rupeaa jo aiheuttaan vaivoja. Toivottavasti on nopeasti ohi menevä juttu.
Kivut on entisenlaiset, paitsi että yksi uusi kipualue on löytynyt. Suoliluun harjanne on tulessa :( Se ei haittaa kävellessä mutta kun pukee tai yrittää maata ja jokin osuu siihen niin sattuu :( :( Aina jotain uutta....

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓