lauantai 27. syyskuuta 2014

Outoja tuntemuksia

Olisihan se pitänyt arvata, että kun oli pari niin erinomaisen hyvää päivää niin sitten täytyy tulla romahdus. Tällä kertaa vain tuli "normaalien"kipujen sijaan jälleen ihan uusia tuntemuksia.
Eilen jo iltapäivästä rupesi oudosti polttaan reittä mutta se meni ohi. Sitten mulla rupesi yhtäkkiä ihan hirveästi kutittaan alaselkää oikealta puolelta. Se oli niin hirveä kutina että oli pakko raapia. Sitten kun se meni ohi niin rupes hirveästi särkeen samasta kohtaa. Sitä kesti ehkä pari tuntia, sitten se meni ohi ihankuin ei olisi mitään ollutkaan. Sitten kun olin menossa nukkuun niin rupesi samalla tavalla kutiaan reiden etupuoli. Ja samalla kun se kutisi niin rupesi särkeen reiden takapuolta. Eli etupuoli kutisi ja takapuoli särki. Tätä kesti varmaan viiteen asti aamulla. Sitten noi tuntemukset hävisi ja alkoi niin hirveä lonkka/alaselkä/takapuoli särky että mulla oli jo kännykkä kädessä valmiina soittaan äitelle että tulee viemään acutaan. Mutta olen jotenkin onnistunut nukahtaan ja aamulla herätessä oli vähän parempi. Mutta edelleen särkyä vähän siellä täällä :(

Menin koiran kanssa vähän käveleen kun ajattelin että se voisi auttaa mutta tällä kertaa se kyllä pahensi. :( Saas nähdä mitä taas tulee...











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓