lauantai 20. syyskuuta 2014

Kaamos

Päivät menee vähän miten menee. Tänäänkään ei päivällä aurinkoa näkynyt missään ja silti migreeniä pukkas. Ja sitten vaikka migreenikohtaus menisi nopeasti ohi niin tulee kamala väsymys. Mutta tällai iltaisin rupean virkistyyn :) Tulin juuri koiran kanssa iltalenkiltä ja oli niin ihanaa kävellä kun oli viileää, pimeää, sumuista ja yllättävän hiljaista. Minä tykkään :) Ihanaa kun tulee syksy <3 Olen ihan 100% syksyihminen. Ja talvikin menee kun ei ole ihan hirveää pakkasta.
Katselin tuossa jo että pitäisi ruveta taas kaivaan kynttilöitä ja muita valoja esiin. Mutta ei vielä jouluvaloja vaikka naapureilla näky olevan jo (mun mielestä) jouluisia valoja.
Olen myös huomannu että kylmä ilma tekee hyvää hermokivuille. Monet muut ihmiset valittaa että kun on koleaa niin kivut pahenee mutta mulla on toisinpäin. Kivut on edelleen kovat mutta esim. kun tulen ulkoa niin vähän aikaa on ihan hyvä olla. Ja nukun yön paljon paremmin (silti liian vähän ja pätkissä kylläkin) nyt kun on pimeää ja viileää.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓