perjantai 12. syyskuuta 2014

Yksi vaiva helpottaa, toinen pahenee

Nyt on virallisesti yli viikko viimeisimmästä PAHASTA närästyskohtauksesta. Vielä en uskalla hehkuttaa koska viimeksi menin hehkuttaan ja samana yönä alkoi poltto. Mutta olen nyt yrittänyt tehdä työtä sen suhteen että saisin närästyksen kuriin. Kahvia en juo enää ollenkaan ja olen jättänyt kokonaan pois myös rukiin, kauran, suklaan ja kaakaon. Ruoat yritän pitää rasvan suhteen minimissä mutta kuitenkin normaalia ruokaa syöny. Olen juonut paljon vettä. Olen myös ottanut maitoatuotteet takaisin ruokavalioon. Tarkoittaen lähinnä yogurttia, rahkaa ja piimää. Vaikka nämä on lueteltu joissain lähteissä närästystä aiheuttavaksi niin oma kokemus maitotuotteista, myös rasvaisista, närästyksen hoidossa on positiivinen. Jauhan aina ruokailun jälkeen purkan. Ja heti jos rupeaa vähänkin tuntuu rinnassa/ylävatsalla/kurkussa painetta niin otan heti Rennien tai Gavisconia.
Ja nyt tuntuu että olisi hyvällä mallilla närästyksen hoito.

Ikävä kyllä olen nyt sitten ruvennu taas saamaan migreenikohtauksia :( :( Eikä hajuakaan mikä niitä laukasee. :( Viimeksi tuli lenkillä ja sitä edellisellä kerralla kaupassa. Ei mitään erityisen kirkkaita valoja tai voimakkaita hajuja mitkä mulla yleensä laukasee kohtauksen :( :(

Muu kiputilanne on mikä on. Ei se lonkka ja selkä siitä mikskään muutu.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓