torstai 4. syyskuuta 2014

Voihan närä

Flunssa on helpottanu mutta lonkan polte jatkuu. Sen lisäksi tuli viime yönä valvottua taas kun rupes närästään. Kamala poltto rintalastan alla ja röyhtäily. Tällä kertaa voin tosin syyttää itseäni koska eilen tuli syötyä hampurilaisateria, usea kuppi kahvia, ananaslimonaadia, pannaria ja vielä kaakaoo. Joten  se lienee syynä miksi noin kova yöllinen polte alkoi. No tuli luettua Agatha Christien Seitti siinä kärsiessä :D On muuten hyvä kirja vaikka ei Christien parhaita. En tiedä miksi olen sen lukenut varmaan vain kerran koska en muistanut sitä juuri yhtään. Melkein kaikki Christien kirjat on tullu luettua vähintään kolme kertaa.
Sitten kun närästys viimein rupes helpottaan ja sain unen päästä kiinni niin näin hirveitä painajaisia Jojosta. Äite ja sisko huusi siinä mulle että Jojo ei ole oikeasti kuollu ja eläinlääkäri pitää sitä vangittuna ja minä olen kamala ihminen kun en mene pelastaan sitä :( :( :(

Kauppareissu tänään ei sitten mennyt kamalan virkeissä tunnelmissa. Mutta onpahan tullut viikon isommat ruokaostokset tehtyä. Kofeiinivieroitus koki taas kolauksen kun Batterylta tuli uusi energiajuomamaku, Battery Remix, joka maistuu mansikalta ja limeltä. Se on vielä parempi kuin mun aikaisempi suosikki Battery Jungled. Siitä ei edes halua päästä eroon :D




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓