maanantai 1. syyskuuta 2014

Helkkarin elämä

Että tällaistakin elämää täytyy taas sietää :( :( Nyt on todella itsesääliset tunnelmat. Mutta viime yö oli yksi elämäni hirveimpiä. Jalat valskaa taas ihan todenteolla, hirveet kofeiinivieroitusoireet ja flunssa. Jos joku ei ole koskaan kokenut todella pahoja kofeiinivieroitusoireita niin voin sanoa että ne ei todellakaan ole mitään pieniä väristyksiä.Onneksi löysin jostain sen verran elämänvoimaa että sain raahattua itseni siwaan tänä aamuna. Mutta nyt sen jälkeen onkin sitten taas huonompi olokin.
Sen lisäksi on ankara flunssa, kuumetta ja räkä lentää. Yhdessä vaiheessa yöllä olin ihan varma, että en näe enää aamua. Kauhea tärinä ja värinä ja yskä ja koko kroppaan sattu.
Ja jaloista on kai turha aloittaakaan. Tuntuu kuin joku vetäis puukolla jalkaa pitkin x( x( Ja illalla huomasin että se limapussi on taas ruvennu turpoon vaikka olen tehnyt kaikki mitä lääkäri käski tehdä x(

Ei jaksa, ei jaksa, ei jaksa....

Ja koira joutuu taas kärsiin kun emäntä ei tahdo pysyä pystyssä. Ulos pääsee milloin sattuu. Onneksi osaa itse hakea ruokansa.

4 kommenttia:

  1. Voi ei :( :( Koita jaksaa!!!! -Susku

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Koitan. Lähinnä koiran takia. Jos mulle tapahtuu jotain niin menee monta päivää ennenkuin kukaan huomaa. Hermosäryt on kyllä jotain helvettiä eikä viekkarit helpota asiaa.

      Poista
    2. Kyllä minä huomaisin :) -Susku

      Poista

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓