keskiviikko 13. toukokuuta 2015

Kauppapäivä

Kauppapäivä olikin poikkeuksellisesti jo tänään kun huomenna on taas joku pyhä :P :P Ruokatarvikkeiden lisäksi ostin lisää kinesioteippiä, joka on ollut mulle ihan korvaamaton apu varsinkin polven kanssa. Tukee mukavasti eikä polvi rasitu niin pahasti kuntoillessa (varsinkaan juostessa) mutta toi teippi ei kuitenkaan ole niin tönkkö ja epämukava kuin noi tuet mitä lääkäriltä sain. Niiden kanssa olisi mahdotonta tehdä mitään. Mutta teippi on auttanut vaikken olekaan mikään asiantuntija ja varmaan laitan ne ihan päin mäntyä :P Mutta lopputulos on pääasia. Polven lisäksi olen myös nilkkaan sitä käyttänyt. Voisi sitä lonkkaan ja selkäänkin jossain vaiheessa kokeilla mutta niihin on vähän hankala laittaa itse :( :(



Sen lisäksi että olen nyt pystynyt pitään kiinni kuntoiluohjelmasta niin olen saanut myös syömistä pidettyä jonkinverran aisoissa. Tein heti alussa sen päätöksen että millekään dieetille en rupea. Minä rakastan hyvää ruokaa ja se on yksi harvoja ilon aiheita vielä elämässä. Joten en ota ruoasta liikaa paineita enkä rupea laskeen kaloreita. Mutta yritän herkutella vähemmän ja korvata välillä jollain terveellisemmällä. Kuten esimerkiksi tänään korvasin suklaan meloni- ja ananaspaloilla. Ruoan jälkeen kun iskee aina se kamala makeanhimo jonka yleensä sammutan suklaapötköllä. Mutta hyvin ajoivat myös hedelmät saman asian. Juustonaksut ovatkin sitten vaikeampi asia ;) Mutta täytyy vain himmata määrässä.







 Koiralla on ollut huonompi päivä. Kai se on pakko uskoa että sateinen keli pahentaa nivelvaivoja yms. myös koirilla :P Tosin Iines vihaa sadetta muutenkin eikä sitä tahdo saada ulos kuin väkisin raahaamalla. Ja tänään se oli erittäin vihainen kun raahasin sen sateessa metsään kun en uskalla yksin lähteä sinne lenkkeileen :P




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓