torstai 14. toukokuuta 2015

Sataa ja on kylmä mutta onneksi on kinkku-makaronisalaattia

Edelleen satelee. Ja vaikka välillä sade loppuukin hetkeksi niin ulkona on niin luihin ja niveliin menevän koleaa ettei sen paremmin minua kuin koiraakaan huvita pahemmin lähteä ulos lenkille.
Tänään on sitten ollut joogauspäivä. Joogaan joka päivä (tai oikeastaan ilta) puolisen tuntia, mutta se on enemmän sellainen venyttely ennen nukkumaan menoa. Parina päivänä viikossa teen oikein kunnon hiki-jooga ohjelman.
Mutta tuo joka iltainen venyttely hetki koostuu minun suosikki asanoistani joiden olen todennut rentouttavan ja venyttävän kroppaani, kuitenkaan liikaa ärsyttämättä lonkkaa ja selkää.
Tällaiset liikkeet siihen kuuluvat:







kuvat: www.yogajournal.com


Ruoaksi tein tänään makaronisalaattia jota olen haikaillut jo monta päivää :P :P
Se on onneksi helppo tehdä kun keittää vaan makaronia. Ja kun se on jäähtynyt niin sekoittaa joukkoon herne-massi-paprikaa, tuore kurkkua, suolakurkkua, kinkkusuikaleita ja majoneesia. Sitten mausteita oman maun mukaan, esimerkiksi paprikaa ja grillausmaustetta. Ja jääkaappiin muutamaksi tunniksi maustumaan.



Kaveri kävi tänään onneksi värjäämässä mun tukan (ja vartalon ;)). On niin hirveä juuri kasvu, että oli pakko vähän värjätä vaikka hiusten huonon kunnon takia olen yrittänyt välttää värjäämästä kamalan usein. Tummanruskeaksi vedin. Vaikka hyvin lähelle mustaa kyllä menee tuo kyseinen väri.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓