torstai 7. toukokuuta 2015

Vihdoin homma etenee?

Tänään oli tuo aina yhtä pelottava oikojalla käynti. Mitään pelättävää ei siis oikeasti ole, mutta kun olet itsellesi hammaslääkärifobian hommannut niin siitä on rationaalisuus kaukana.
Tällä kertaa vihdoin näyttäisi että tämä oikomishoito etenisi eteenpäin. En kauheasti uskalla hihkua koska olen niin monta kertaa näiden hoitojen aikana pettynyt karvaasti ja on ollut jos jonkinlaista takapakkia. Mutta nyt on pitkään aikaan isoin harppaus eteenpäin kun ensi kerralla elokuussa otetaan röntgenkuvat ja mallit. Sitten mun pitäisi päästä leikkausjonoon ja oikoja lupaili että yrittävät saada mua leikkaukseen vielä tämän vuoden puolella :P Niin paljon kuin se leikkaus pelottaakin niin olen niin kypsynyt näihin rautoihin ja oikomisiin että lähtisin leikeltäväksi vaikka tältä istumalta. Se helpottaisi myös näitä jalkojen ja selän hoitojuttuja kun saisi tuon yhden leikkauksen pois alta.
Mutta kuten sanoin.. Vielä voi tulla takapakkia joten en ihan kamalasti vielä intoile ennen elokuuta.




1 kommentti:

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓