tiistai 23. heinäkuuta 2013

Häähuumaa part 2 ja tuotemainontaa

Olen niin naiivi että kun Suvi pyysi mua mukaan katseleen hääpukuja sen ja sen siskon kanssa niin ajattelin että käydään yhdessä kaupassa ja napataan sieltä Suvin siskolle jotain. Käytiin ainakin 678 kaupassa :P Kamalaa......
Tietysti ajan kuluks mun ja Suvinkin täyty kokeilla ja katsella pukuja vaikkei kumpikaan meistä ole ajatellut astella alttarille lähiaikoina tai ehkä koskaan :P
Mutta jos sen virheen joskus tekisin niin jonkun näiden tyylisen puvun varmaan valitsisin. Toi yllä oleva on suosikki :D Ton tyylinen puku ehkä eri värisenä olis muutenkin tosi kiva.Tässä alla vielä muita kivoja joita voisin harkita.









No niin.. Nyt äiti voi tulostaa näistä yhden ja liimata siihen mun pään. Sitten on vihdoin mustakin hääpukukuva jonka laittaa seinälle :)


Kotio päästyäni löyty vähän energiaa siivoomiseen. Joka tässä tapauksessa tarkoittaa tavaroiden siirtelyä paikasta toiseen. Minä olen sellainen ihminen joka siirtelee niin huonekaluja kuin pieniä tavaroita jatkuvasti paikasta toiseen. En ole vielä saanut niitä sellaiseen järjestykseen kuin haluan enkä ole ollenkaan varma että onko edes olemassa sellaista järjestystä että olisin täysin tyytyväinen :P Sen takia on vähän koko ajan hakemista :P Varsinkin noista miekoista (joita kerään) on tullut ongelma kun ne ei koskaan ole esillä sillai kuin haluaisin. Ja niitä alkaa oleen jo aikas paljon ja lisää on tarkoitus haalia. Ne tarttis jo oman huoneen :D
Tässä on niistä kuvat.
Mun rakkaat <3





En ole koskaan ollut mikään hirveä keräilijä. Lapsena ehkä vähän aikaa keräsin jotain tarroja tms. mutta muuten olen aina ennemminkin pakonomaisesti heittänyt tavaraa pois kun alkaa ahdistaan jos on liikaa :D Mutta nyt parin vuoden ajan olen keräillyt miekkoja. Myös lohikäärmeitä kerään mutta niitä tulee hankittua vielä harvemmin kuin miekkoja. Ne on niin nättejä <3 <3 Ja tässä vaiheessa pakko sanoa että suurin osa niistä on lahjoja Ilarilta :D Joten suuri kiitos hänelle <3

Sitten vakaviin asioihin.. Eli tuotemainontaan :D En saa tästä mitään rahaa mutta aina kun löydän hyvän tuotteen niin suosittelen sitä mielelläni muillekin.
Tällä kertaa on kyse maustekastikkeista/majoneeseista. En ole ikinä ollut mikään "litkujen" ystävä. Litkuilla tarkoitan ketsuppeja, kastikkeita, majoneeseja jne. Mutta viime aikoina olen oppinut syömään salaatinkastikkeita ja olen jäänyt totaalisen koukkuun kahteen makuun. Niin pahasti että teen salaatteja jo pelkästään sen takia että saan salaatinkastiketta :D Nämä maut ovat:
www.felix.fi

www.felix.fi
 No tuon voi vielä hyväksyä koska salaatin syönti on hyväksi, mutta ikävä kyllä tarina jatkuu :( Koska eräs nimeltämainitsematon SUVI syötti mulle yksi päivä ranskanperunoita. Olen tottunut syömään ranskanperunani ihan sellaisenaan ilman mitään ketsuppeja tms. Mutta nimeltämainitsematon Suvi meni tarjoamaan minulle ranskanperunakastiketta kun se on niiiiin hyvää. Ja hitto vie se oli. Nyt mun on pakko tehdä lihottavia ranskalaisia vain jotta saan syödä tota kastiketta.
www.felix.fi
No matka jatkuu.. Koska olen mainonnan onneton uhri menin tänään ostamaan tarjouksesta Blå Blandin uutta Honey Mustard maustekastiketta jonka pitäisi sopia hyvin pihvien kanssa. Ja kuten arvata saattaa. Olin taivaassa kun söin sitä pihvien kanssa :P Nyt tilanne on se että mun pitäis laihduttaa ja olen ihan totaalisessa maustekastike koukussa :P


Ei ollenkaan hyvä juttu :D :D :D Mutta tuotteet siis on hyviä. Kannattaa kokeilla ;)

Lopuksi vielä kukkia. Kävin tänään kummipoikien (9 ja 4 vee) kanssa keräämässä kukkia lähimetsästä. Ja pojat vannotti että mun täytyy tän päivän blogiin laittaa kuva kauniista kimpusta :)
Näin kaunis kimppu tuli. Enemmän olis ollut metsässä materiaalia mutta poikien mukaan yksinkertainen on kaunista :) En voi väittää vastaan :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓