sunnuntai 14. heinäkuuta 2013

Kuvia

Vielä vähän hauskoja facebook kuvia.
Mikäli jollain menee hermot niin en laita niitä loputtomiin. Palaan maanantaina normaaliin rytmiin ja blogiin mutta kun lomalla ei jaksa keksiä juttua ja kuitenkaan ei halua katkaista blogi päivitys jonoa niin täytyy keksiä jotain nopeaa luettavaa :)
Eli tässä viimeiset facebook kuvat.


"Minä keittiössä"

" DISNEY: Opettaa olemaan puhumatta tuntemattomille... Paitsi jos he ovat todella hyvännäköisiä".




 "Suihku, vesi, alaston mies. Auta minua!"
 "Todellista rakkautta ei ole Romeo ja Julia jotka kuolivat yhdessä vaan mummo ja vaari jotka vanhenivat yhdessä."

"Menneisyytesi virheiden on tarkoitus ohjata sinua, ei määrittää sinua".
 " 5 vuotiaana: Olisipa minulla 1 euro.
10 vuotiaana: Olisipa minulla 100 euroa
17 vuotiaana: Olisipa minulla 1 000 000 euroa
21 vuotiaana: Olisipa minulla 1 euro

"Älä opeta lapsiasi olemaan rikkaita vaan olemaan onnellisia. Jotta he kasvaessa oppivat asioiden arvon eivätkä hintaa."



"Mikä ei tapa sinua. Yrittää toivon mukaan uudelleen".
 Todiste että Jumala on olemassa.

Todiste että hämähäkkimies on olemassa.

Usko tai älä mutta tässä on YKSI kuva. 
 "Unohdin tallentaa pelini"
 Tarkoitukseni oli saada tänään jotain aikaan.. Mutta sitten löysin tämän.

Trollaus. Jopa poliisit harjoittavat sitä.

Ei ole tärkeää miten muut näkevät sinut vaan miten itse näet itsesi.















En sano että vihaan sinua.
Mutta jos jäisit bussin alle niin minä ajaisin sitä bussia.

Kuka ikinä sanoikaan että timantit ovat tytön parhaita kavereita..
Ei omistanut koiraa. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓