keskiviikko 31. heinäkuuta 2013

Keskiviikkoa

Jos en pelkäis oikeusjuttua tai vastaavaa niin voisin sanoa jotain kaunista työkkäristä ja Kelasta :P Tai no kyllä mä sen voin sanoa että vihaan kyseisiä laitoksia ja taas kerran ne veti maton jalan alta. Olen niin kyllästynyt asioimaan noissa paikoissa kun ei saa muuta kuin ongelmia ja haukkumisia vaikka yrität kaiken tehdä juuri niinkuin pitää :( Toivottavasti myöhässä oleva palkka tulee pian tai muuten olen taas kerran todella pahoissa taloudellisissa vaikeuksissa.
No kai sitä täytyy yrittää taas kerran jotenkin selvitä..

 

 

 

 Vanhasta uutta

Löysin taas yhden sivun jossa on vinkkejä miten vanhaa tavaraa voi käyttää uudestaan :) Olen jostain syystä nyt kiinnostunut lukeen ideoita mutta en ole vielä niin pitkällä että oikeasti jaksaisin ruveta jotain tekeen ;) ;) Mutta ehkä joku muu innostuu ja saa aikaan :D
http://www.hometalk.com/b/147480/repurpose-with-purpose

 Kirjasuositus

Tänään sain vihdoin aikaiseksi ruveta lukemaan Cesar Milanin kirjaa Laumanjohtaja :) Ja melkein puolet saanut jo kahlattua läpi. Olen silloin tällöin katsonut Milanin Koirakuiskaaja ohjelmaa ja vaikka en ihan kaikista asioista ole hänen kanssa samaa mieltä niin sekä ohjelma että kirja herättää ihan hyviä ajatuksia koirista :) Eli suosittelen hänen kirjojaan kaikille koiraihmisille.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓