torstai 25. heinäkuuta 2013

Huh huh..

Nimppareita juhlittu nyt pari päivää :P tai siis minä en vapaaehtoisesti juhli sen paremmin nimi- kuin synttäripäiviäkään, mutta vieraita jostain syystä aina pelmahtaa kylään.
Selvästi mut tunnetaan kyllä hyvin kun muumilaseja tuli joka suunnalta :D Onneksi erilaisia. Ja laseja mulla ei entuudestaan ollutkaan yhtään :) Kiitos ystäväiseni.



Paino alas vai ylös?

Nyt on viikko takana mun ja Suvin Pieniä Asioita dieettiä :D Eli tarkoitus oli, että ei ajeta itseämme piippuun mutta yritetään joka päivä tehdä jotain pientä. Vaikka vain 3 vatsalihasliikettä, kunhan tekee jotain. Ja pitää 2 herkkuvapaata päivää. Ja muuten syödään ihan normaalia ruokaa laskematta kaloreita. Ja sitten vettä piti juoda vähintään litra päivässä ja yksi annos hedelmiä tai vihanneksia :)
Niin siis viikko takana ja tilanne on se, että minä olen laihtunut 2 kiloa ja Suvi yhden :) Eli ei päätä huimaavaa, mutta tarkoitus olikin pudottaa pikku hiljaa painoa ja olla tekemättä siitä pakkomiellettä koska ollaan molemmat sellaisia ihmisiä joilla menee helposti yli kun ruvetaan tekeen jotain :D


Sämpyläää!

Tuoretta sämpylää ei voita mikään :) Ja tänään oli pakko leipoa kunnon porkkanasämpylää :P Nam. Hyvää tuli.


 Mun tuotokseni ei koskaan voita kauneuskilpailuja mutta maku oli jälleen kohdallaan :)

 

 

 

 

 

Työttömyys :(

http://www.taloussanomat.fi/tyo-ja-koulutus/2013/07/25/ikava-noidankeha-kerran-tyoton-aina-tyoton/201310359/139

Tuossa on hyvä artikkeli aiheesta joka koskettaa mun tilannetta hyvin koska olen pitkäaikaistyötön ja luettu välillä jo vaikeisiin työllistettäviin. Osakkeet nousi vähän kun viime vuonna suoritin laitoshuoltajan koulutuksen mutta silti en ole töitä onnistunut saamaan syystä tai toisesta. Mitä olen seurannut niin monet hakemistani paikoista on joko jätettykin kokonaan täyttämättä tai sitten joku tutun tuttu on kiilannu edelle :(
Mutta itse artikkeli koskee sitä että mitä pidempään olet työtön niin sitä vaikeampi on saada töitä. Ja itse olen huomannut tämän myös. Tammikuusta lähtien kun työttämäksi jäin niin olen joka ikinen kuukausi laittanut 6-10 työhakemusta eri paikkoihin. Huhtikuuhun asti haastattelupyyntöjä tuli vielä 3-4 kuussa. Mutta huhtikuusta tähän heinäkuun loppuun on tullut tasan yksi haastattelupyyntö! En usko sen voivan olla sattumaa vaan kyllä siellä varmaan haastattelijat ajattelee että hakijassa täytyy olla jotain vikaa kun noin kauan työttömänä. Sen takia pelkään kovasti että jos en tänä loppuvuonnakaan saa töitä niin en varmaan saa koskaan :( Toivottavasti nää kesätyöt nostaa taas vähän osakkeita :(

Ihana <3

Ihana, ihana, ihana makuuhuone :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓