En kyllä tiedän miten jaksaisin ilman Inkkua. Kun aamuyöstä tulin itken töistä kotiin niin iines oli heti ovella vastassa antamassa suukkoja :P Ja kun aamun aikana vaihdoin ainakin 9 kertaa sängystä sohvalle ja takaisin ja loppujen lopuks lattialle niin Iines seuras joka kerta uskollisena perässä. Ja jäi kovalle lattialle mun kanssa nukkumaan vaikka vieressä olis pehmeä sohva :)
Iines <3


Ei kommentteja:
Lähetä kommentti