maanantai 22. heinäkuuta 2013

Synttärilahjoja :( ja kasvissyönti meni metsään :D

Parillakin kaverilla olis tulossa synttärit ja yksi asia mitä maailmassa vihaan eniten on lahjojen ostaminen. En sen takia ettenkö haluaisi antaa lahjoja vaan kun en ikinä tiedä mitä ostais.
Yleensä jos täytyy ostaa lahja jollekin sellaiselle henkilölle jolla tuntuu olevan kaikkea niin suuntaan Mulle Toi-kauppaan. Siellä on kaikkea hauskaa ja tarpeellista vähän erikoisempaa tavaraa. :)
Tässä on muutamia hauskoja lahjaideoita joista varmaan valitsen kavereille lahjat ;)

www.mulletoi.com

Avaimien Paikannussysteemi

Buddhalainen Lintulauta

Moppi Tohvelit

Paahtoleipä tatuoija

Pinkki puutarhasetti

Poikaystävä tyyny

Puhallettava potkusäkki

Pupu salaatinottimet


Ötökän siirtoväline

********************************************************************************
Vielä mälsempi asia tässä päivässä on, että mun kasvissyönti pyrkimykseni meni nyt vähän metsään :P ja koska mulla on jo stressiä tästä painosta ja rahatilanteesta ja selkäongelmista niin päätin laittaa kasvissyöntiin pyrkimisen taka-alalle. Minä siis teen edelleen kasvisruokia ja jaan vinkkejä sekä reseptejä täällä!!! Mutta tästä eteenpäin täällä tulee olemaan myös liharuokia. Molempia siis. Koska kasviksia kannattaa aina suosia ruokailussa vaikkei täyteen veganismiin pystyiskään.

Tänään tein sitten mun lempiruokaani eli kanafileitä pekonipedillä. Ja oikeasti tähän ruokaan kuuluis bataatti mutta koska rahat on loppu niin bataatin tilalla on ihan tavallinen peruna :D














********************************************************************************
Tänään on myös virallisesti laiska päivä eli ei olis huvittanut tehdä mitään. Joten kuntoilun sijaan päätin lisätä hieman tehoa tavalliseen kävelyyn koiran kanssa lenkillä polven nostoilla ja takapotkuilla. Eli kävellessä nostetaan polvia ylös. Tätä vähän aikaa. Sitten potkitaan kävellessä jaloilla takapuolta. Tämän voi tehdä hitaasti tai nopeasti riippuen kuinka reidet jaksaa :) Minä teen tietysti kaiken hitaasti. Tällä tavalla saa tavalliseen kävelyyn vähän tehoa. Tosin kävely hidastuu jonkin verran mutta koiralla on enemmän aikaa haistella pusikkoja ;)

1 kommentti:

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓