perjantai 5. heinäkuuta 2013

Häähuumaa :)

Häät vietetty.  Morsiamet oli kauniita, tilaisuus oli lyhyt ja yksinkertainen, tarjottavat hyviä ja äkkiä pääsi kotiin :D No muuten ei olis ollut kiire mutta kun itsellä on kovimmat selkäkivut mitä ikinä ja olen huolissani koirasta kun sillä on selvästi myös kipuja :( Niin ei ehkä oma juhlafiilis ollut ihan kaikkein korkeimmillaan mutta kaunis tilaisuus ja olen iloinen että sain olla osana :)

 Hääasu. Eikös musta ole sopivan iloinen väri kesän hääjuhlaan ;) Sopi itseasiassa hyvin yhteen morsianten pukujen kanssa.
Kengät. Tosin pakko myöntää etten näillä pystynyt oleen kuin itse tilaisuuden ajan. Sitten oli pakko vaihtaa hieman matalampiin ;) Mutta on jo plussaa että hetken pystyin näillä oleen.










Muuten olen tänään taas selaillu nettiä. Vaikka olen ihan tyytyväinen nykyiseen asuntooni enkä haaveile muutosta lähitulevaisuudessa niin välillä mulla on sellaisia kausia kun tykkään katsella erilaisia taloja ja sisustusjuttuja. Ihan vain katsella ja miettiä miten sisustaisin jonkuntyylisen talon tai miltä joku huonekalu näyttäisi mun asunnossa :) Yksi hyvä sivu tällaisiin ajanviettoihin on:
http://diycozyhome.com/   
Tuolla sivulla on ideoita käsitöistä, sisustukseen, ruokaan ja kauneudenhoitoon. Siis oikeasti kaikkea mahdollista. Vaikkei kieltä osaakaan niin kuvista voi saada kivoja ideoita.

Tässä on esimerkkeinä jotain kivoja ideoita ja kuvia tuolta sivulta.














Tänään on ollut niin kiirettä että piti tehdä jotain pikaista ruokaa ja päädyin pinaattinokkoslättyihin :) Nopeita, yksinkertaisia, hyviä ja terveellisiä :) Paljon rautaa mulle väsyneelle ja kipuiselle..

Nam vaikka itse sanonkin

3 munaa
5 dl maitoa
2,5 dl jauhoja
1 rkl öljyä
1 tl suolaa
70 g pinaattia
30 g nokkosta
½ tl sokeria

ja paista niinkuin lätyt yleensä.. nam :P





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓