tiistai 2. heinäkuuta 2013

Väsymys :(

2 yötä töitä takana ja väsymys on todella kova :( viimeisen kahden vuorokauden aikana olen nukkunut ehkä 3-4 tuntia. Päivällä en osaa nukkua vaikka olis kuinka väsynyt. Ja illalla on aina ylipirteä olo. En tiedä mikä auttais.. Onneks vain muutaman viikon kestää nää yötyöt. Ja onneks enää ens yö töitä ja sitten taas ens viikolla vasta seuraavan kerran kun olen tehnyt tunteja varastoon.

Kuntoilla en nyt ole kyllä jaksanut. Jopa illan joogailut on jääny pois. Eikä paljon ole syödessä jaksanu kaloreja laskea vaan väsymyksen takia tulee ahdettua kaikkea todella raskasta.
Ensi yöksi leivoin töihin oikeita sokeripommeja eli marianneneliöitä:


5 dl jauhoa
1 tl leivinjauhetta
2½ dl rasvaa
2 dl sokeria
1 dl fariinisokeria
2 tl vanilliinisokeria
1 tl suolaa
2 munaa
1 pussi mariannesuklaa rouhetta (muukin suklaa käy)



**********************************************************************************

Tänään sain sentään laitettua värin päähän (Cosmic Blue) kun perjantaina on ne kaverin häät. Toi sininen on nyt ollut mun väri pitkän aikaa eikä vielä ainakaan ole tunnetta että vaihtais. Punaisesta toisaalta tykkäsin, samoin musta on ihan kiva mutta toi tummansininen on sopivalla tavalla erikoinen ja silti tyylikäs. Ei siis liian teinimäinen.


Tätä väriä olen nyt käyttänyt viimeiset puoli vuotta.














**********************************************************************************


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓