lauantai 20. heinäkuuta 2013

Lauantaiiiiii...

Ihan kiva päivä. Ei ole ihan kamalia kipuja ja nukuin pitkästä aikaa 7 tuntia heräämättä kertaakaan.
Ja löysin vihdoin nettikaupan jossa myydään mun lempikynttilöitä!!! Ilari toi mulla joskus näitä aina ulkomailta :) Noi isot varsinkin kestää koko elämän ;) http://www.sisustuskauppa.com/Isot_purkkikynttilat/ekauppa/gY00106/
Tuoksuja on kaikkia mahdollisia erikoisiakin :)














Vielä kun tulis rahaa että vois tilata :P Mutta voi olla että jää hamaan tulevaisuuteen. Tietysti mulla on nimipäiviä ja synttäreitä ja jouluja tulossa ;) ;) ;)


Tän päivän joogaliikkeet oli seuraavat:


Portti
















Kotka



















Soturi














Joogan lisäksi tein tänään cardiona wiin kanssa Aerobic Kickboxingia. Tässä on lyhyt video lajista mikäli se ei ole tuttu. Minä en kyllä yllä vielä tolle tasolle ;) Mutta kannattaa kokeilla. Se on hauskaa, tehokasta ja syke nousee äkkiä :)




Tänään pitkästä aikaa kaipas oikein vahvaa päivällistä :) Joten tein soijaperunasoselaatikkoa :) Tosi hyvää ja jauhelihan kanssa olis vielä parempaa ;)

Päivällinen :)




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓