tiistai 16. heinäkuuta 2013

Jokainen joka tuntee mut, tietää että rakastan eläimiä enemmän kuin mitään muuta maailmassa :)


Ja se tuottaa mulle taas vaikeuksia. En ole yleensä mikään voimakkaasti tunteva ihminen enkä liikutu helposti mutta eläinten suhteen olen joskus yliherkkä. Viime päivät on ollu rankkoja lokin poikasen takia. Se on kasvanut tossa ikkunan ulkopuolella. Ja nyt se on jäänyt yksin. Se osaa kyllä lentää mutta on ihan orporukan oloinen ja huutaa koko ajan sydäntäsärkevästi emonsa perään. Ja mulla on yhtä tuskaa.... :P :P Mun oli pakko viedä sille ruokaa tohon metsänrajaan vaikka tiedän ettei sais :P Ei voi mitään.. Mun olemattomat äidinvaistoni herää heti kun kuulen eläimen itkevän :D :D :D
Iineskin on oppinu (samoin jojo) sen että mulle tarttee vain hennosti vingahtaa ja katsoa silmiin niin sydän sulaa..  Hitto... Sen takia en olis koskaan pystynyt lukeen eläinlääkäriks.



1 kommentti:

  1. Itse olen samanlainen. Ei tarvitse kuin lukea lehdestä eläinrääkkäyksestä ja itken päiväkausia.
    t: Suski

    VastaaPoista

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓