lauantai 27. heinäkuuta 2013

Loppumasennus :(

Työt loppui eilen ja vaikka se toisaalta oli helpotus koska en olis jaksanut enää yötöitä niin aina kun joku jakso elämästä loppuu niin tulee loppumasennus ja ahdistus :( On aina niin rankkaa pudota tyhjän päälle :P Kun ei taas tiedä, että mihin suuntaan lähtisi.
Tämä mielenterveysyhdistyksen kuva kuvastaa hyvin mun tilannetta ja elämää:


"Tuntuu siltä kuin kaikki muut pääsisivät elämässään eteenpäin mutta minä olen jumissa tässä kolossa josta en pysty kiipeämään ylös".












Liikuntaa

On niin kova helle taas, ettei ulkona pysty oleen. Sen takia kiitän luojaa, että mulla on toi wii laite. Vaikka osaisin kyllä tehdä nuo kuntoiluohjelmat itsekseni niin kyllä se wiin kanssa on paljon tehokkaampaa ja tulee tehtyä liikkeet oikein ja loppuun asti :) Olis vaan rikas niin pystyis ostaan vähän monipuolisempia ohjelmia. Mulla ei ole kuin yksi jumppapeli (jossa siis lihaskuntoliikkeitä, juoksua ja koripallo yms. urheiluohjelmia) ja yksi Aerobicpeli josta teen lähinnä helppoja Kickboxing ohjelmia :P
Jos olisi rahaa niin nämä pelit hankkisin ensimmäisenä:






Makaronilaatikko-hollandaise

Tänään rupesi tekemään kamalasti mieli makaronilaatikkoa :P Joten ei auttanut muu kuin hakea aineet lempimakaronilaatikkooni :) Eli Makaronihollandaiselaatikkoon :)

6 dl vettä
250 g pastaa
1 sipuli
1 porkkana
1 prk tomaattimurskaa
400 g jauhelihaa, soijaa tai tonnikalaa
1 ps hollandaisekastikeaineksia
25 g voita
2½ dl maitoa
150 g juustoraastetta











Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓