sunnuntai 19. tammikuuta 2014

Tyynyistä

Nyt tarttisin apua tyynyn valinnassa. Olen jo jonkin aikaa etsinyt itselleni ergonomista tyynyä. Tarvitsisin tyynyn joka tukisi kunnolla niskaa mutta melkein kaikki mitä olen katsellu niin on maksanu 80-200 euroa ja ihan niin paljoa ei mulla olisi varaa laittaa. Ja sitten noista halvemmista ei tiedä että onko niistä mihinkään kun yhden muka muotoutuvan tyynyn ostin ja se on ihan turha.
Eli onko kellään kokemusta, joko positiivista tai negatiivista, jostain ergonomisesta tyynystä??

Tämmöisiä katselin Hobby Hallin sivuilta.





 ja tämmöisiä Elloksen sivulta


Ellos Home Ergonominen Tuva-tyyny
 Ellos Home Anatomic-tyyny

1 kommentti:

  1. Mulla on vähän tuon ekan tyylinen tyyny ja olen ollu tyytyväinen. En muista mistä ostin mutta oli muistaakseni jotain 50 euroo.

    VastaaPoista

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓