sunnuntai 19. tammikuuta 2014

Pakkanen

Tänään sitten ihanat, kirpakat -25 astetta pakkasta :) Minä olen aina kestänyt pakkasta ihan kohtalaisen hyvin, paremmin kuin hellettä, mutta en tiedä mikä siihen vaikuttaa mutta joka vuosi kestän kylmää vaan paremmin ja kuumaa vaan huonommin. Yleensä kai pitäis mennä toistepäin vanhetessa.
Ulkona kun käytiin niin yläkropassa oli pieni toppi ja KEVYTtoppatakki, ja mulla valu hiki! Alakropassa ei ollu kuin legginsit ja ohuet verkkarit eikä ollu yhtään kylmä. Itse asiassa mulle sopis varmaan lenkkeilyyn tuollainen kirpakka pakkanen. Aamulla oli kamala pää-ja niskasärky lonkkasäryn lisäksi. Pää ja niska helpotti heti tuolla ulkona :) Lonkkasärky ei, ikävä kyllä :P

Mutta  koira ei harmi kyllä kestä tuota pakkasta yhtä hyvin kuin minä. Tai se pahin ongelma on edelleen jalat. Kyllä se varmaan muuten pärjäis ihan kohtalaisesti kun sillä on lämpöpuku, takki ja pipo. Mutta jaloissa ei ole mitään. Sillä on 3 erilaiset kengät mutta yhdetkään ei pysy sillä jalalla ja saan kerätä niitä yleensä jo rapussa.

Mutta päästiin nyt kuitenkin sulana ainakin aamulenkiltä kotio. Pitää nauttia nyt pakkasesta kun sitä on. Kesällä saa sitten taas kärvistellä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓