keskiviikko 22. tammikuuta 2014

Hermoromahdus

Tää on kyllä niin paska päivä kuin voi päivä paska olla.
Yöllä en nukkunut yhtään tuon työkkärin homman takia ja sain hirveä oksennus-hyperventilaatio hermoromahduksen. Nyt olen onneks hieman rauhoittunut kun pääsin huutaan työkkärin muijalle. Huusin varmaan muutaman lisäkuukauden mahdolliseen karenssiin mutta oli sen arvoista. Nyt pääsee joku työkkärin ihminen taas leikkiin jumalaa mun elämällä ja tekeen päätöstä. Tiedän kyllä että kun on mun sana niitten sanaa vastaan niin minä tulen häviään. Vittu kun sais töitä jostain. Vaikka mitä paskaduunia.
Miksi tän täyty tulla just kun olen saanut vähän rahatilannetta tasapainoon. Just kun olen saanu hyvin velkoja lyhennettyä ja olen pystynyt pitään tilin pari kuukautta plussan puolella niin nyt sitten käy näin. Tekis mieli vaan itkeä. Kohta on taas hirvee määrä laskuja perinnässä :( :(

Eikä hyviä uutisia tullu lääkärissäkään. Suurin osa meni toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Mutta pääasia kai on että selkäranka päin helvettiä. Lantio pois paikaltaan ja mikään ei ole tasapainossa. Välilevynpullistumia ei voi nähdä röntgenkuvassa mutta nikamien L jotain ja L jotain asento tai joku viittaa siihen että pullistuma tai parikin hyvin todennäköinen. Ei toi terkkarin lääkäri uskaltanut sen enempää sanoa vaan suosiolla taysiin lähete. Todennäköisesti olen rampa loppuikäni. Niin pahat "vauriot". Hyvin mahdollista että niskassa pullistuma mutta myös mahdollista että vain kipeytyy kun selkä vinossa.
Nilkka sentään on vähän parempi mutta kannattaa jatkaa tuen kanssa ainakin kesään ja katsella sitten uudestaan. Todennäköisesti leikkaus vielä joskus edessä.

Huoh.. Mitä vielä?? Minkä takia kaikki paska tulee mun niskaan?? Miksei koskaan mitään hyvää????

Ei jaksais, ei jaksais, ei jaksais.....

1 kommentti:

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓