keskiviikko 1. tammikuuta 2014

Vaikeata aikaa

Vaikeata aikaa taas menossa. Kivut koveni taas selässä eikä vieläkään ole tullu aikaa kuviin. Hammastakin särkee, onneks huomenna suupoli. Mutta kaikkein eniten masentaa tää väsymys. Tai ehkä tää masennus väsyttää. En tiedä. Mutta viime yönä ei tullu taas nukuttua silmäystäkään kun mietin vaan saanko koskaan töitä, pääsenkö koskaan eroon kivuista jne. Aika kova stressi päällä. Pitäis taas yksi erä työhakemuksia lähettää mutta ei tahdo silmät pysyä auki eikä pää toimi yhtään. Tänään olen meinannu antaa koiralle lääkkeet 5 kertaa kun mietin jatkuvasti olenko antanut vai en. Loppujen lopuks täyty kirjoittaa itselleen lappu että olen antanut ja koska olen vienyt pihalle. :P
Eilen illalla sain myös pitkästä aikaa pahan allergiakohtauksen. Minä en yleensä ole mitenkään allergiaherkkä ihminen. Ainoat mistä tulee selviä allergiaoireita on kala, appelsiini ja nikkeli. Niistäkin vain kalasta on tullu niin pahoja että vaatinu lääkärin hoitoa. Mutta viime yönä yhtäkkiä nousi toiseen poskeen ja molempiin käsiin tulikuuma, kutittava ihottuma. Onneksi Inkulla on noita kortisoneja niin otin pillerin ja laitoin suihketta. Oli se aamuun mennessä laskenut. Mutta kiinnostais tietää että mikä nyt aiheutti taas yllättäen.

Koska mulla ei ole tähän väsymykseen kahvin lisäks mitään piristäviä aineita eikä mieltä tasoittavia tai masennusta helpottaviakaan niin täytyy hakea apua joogasta ja meditaatiosta. Tällaisia liikkeitä ajattelin kokeilla. Niiden pitäis helpottaa masennusta. Siis masennus (olotilaa) ei masennus (sairautta).
En usko että hirveästi apua tulee mutta pakko jotain keksiä. Muuten menee nukkumiseks koko päivä.



ViparitaKarani_248




Fish_Matsyasana_248




HP_193_Bridge_248.jpg






HP_209_UpDog_248.jpg



HP_220_Balasana_248.jpg

kuvat: www.yogajournal.com

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓