Joku voisi tehdä minulle tuon alimmaisen :D -Susku
kiitos kuvista,katotaan saadaanko mitään aikaseks kun ei löytynyt ohjetta :) -mamma
Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓
Joku voisi tehdä minulle tuon alimmaisen :D -Susku
VastaaPoistakiitos kuvista,katotaan saadaanko mitään aikaseks kun ei löytynyt ohjetta :) -mamma
VastaaPoista