torstai 2. tammikuuta 2014

Suupoli

Suupolilla käyty taas. Oli astetta mielenkiintoisempi reissu. Tai kaikki meni ihan ok kunnes mainittiin sanat leikkaus aikataulu. Siinä vaiheessa mulla löi päässä tyhjää. Mulla ei ole pienintäkään havaintoa mitä lääkäri siitä selitti. Kun lopetti puhumisen niin lääkäri tuijotti varmaan 3 minuuttia mun ilmeisesti tyhjiin silmiin. Sitten hymyili ja sano etten varmaan ole vielä valmis puhuun leikkausaikataulusta :D Sanoin että en varmaankaan. Eli en tiedä muuta kuin että tänä vuonna on edessä jossain vaiheessa :(
Vaikka olen jo pitkään ajatellu että olis ihanaa päästä raudoista eroon ja leikkaus ohitse niin selkeästi en ole sitä asiaa vielä henkisellä tasolla käsitelly. Mulle ei sais sanoa asiasta paljoa etukäteen. Sanoinkin joskus että mulle sopis parhaiten sellainen että soitettais ja sanottais että leikkaus on tunnin päästä ;)

1 kommentti:

  1. sun pitää polilla sanoa että soittaa tuntia aikasemmin leikkaukseen : ) niin ei jännitä niin paljon. -mamma

    VastaaPoista

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓