100 seuraajaa, 500 kävijää =) voi kun useimmat uskaltaisivat kommentoida.
Joitakin kyselyjä on tullut, että miksi kommentit eivät näy. Kaikki kommentit tulevat ensin minulle hyväksyttäväksi, vasta sen jälkeen ne näkyvät sivulla. Siksi on pieni viive.
Kiva blogi. Minä olen se joka ihmettelin kun kommentti ei näy. Anteeksi että laitoin saman moneen kertaan. Toivoisin enemmän ruokareseptejä/-juttuja. Kiitos. Lämmintä kesää!
VastaaPoistaEi mitään ongelmaa :) Hyvää kesää!!
VastaaPoista