torstai 20. kesäkuuta 2013

Mainos

Hyvää tuotetta on aina kiva mainostaa vaikkei siitä saiskaan rahaa :)
Olen nyt käyttänyt Bio-Oilia kasvojen akne ja talikysta arville parin kuukauden ajan ja vaikka syvät arvet näkyvät vielä niin ovat vaalentuneet huomattavasti :) Mikään muu kokeilemani rasva/öljy ei ole vaalentanut edes vähää. Purkin mukaan tuotetta tulisi käyttää vähintään 3 kuukautta eli vielä on mahdollista että vaalenee lisää. Ja öljy on todella riittoisaa. Pieni purkki riittää kyllä useita kuukausia päivittäiselläkin käytöllä :) Olen siis todella tyytyväinen.



"Bio‑Oil on erikoisihonhoitoöljy, joka auttaa vähentämään arpien, raskausarpien ja ihon sävyn epätasaisuuksien näkymistä. Tuote sopii myös ikääntyvälle ja kuivuneelle iholle. Vuonna 2002 maailmanlaajuisesti lanseerattu Bio‑Oil on voittanut 134 ihonhoitopalkintoa, ja se on noussut myydyimmäksi arpien ja raskausarpien hoitotuotteeksi 16 maassa"

   http://www.bio-oil.com/fi

1 kommentti:

  1. Hei!
    Itse olen laittanut tätä tuotetta myös leikkausarpiin ja olen ollut todella tyytyväinen.

    VastaaPoista

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓