maanantai 24. kesäkuuta 2013

Juhla-ja kesämekkoja

Tämä blogi on Suvilta =) En vielä uskalla aloittaa omaa blogia mutta sovittiin tämän blogin kirjoittajan kanssa, että saan kirjoitella tänne.

Yleisön pyynnöstä olen koonnut muutamia vinkkejä kesä- ja juhlamekon ostoon isolle naiselle. Yritän koostaa laajemman valikoiman kun ehdin kahlaan nettiä läpi.

Itse olen aina vihannut mekon ostoa koska on melkein mahdotonta löytää mekkoa joka sopisi sekä ylä- että alaosasta.

* Avonaisuus on kesällä aina in kunhan sen tekee hyvällä maulla. Tässä muutama esimerkki
Ellos

Ellos

Ellos

* Tässä muita mielestäni hyviä yläosia varsinkin iso- ja riippurintaisille naisille kuten minä =)
H&M

H&M
Zalando

* Symmetriset kuviot tasoittavat vartalon pieniä kumpuja ja epätasaisuuksia

Zalando

Zalando

Zalando
Ellos

Ellos
H&M


* Yksinkertaiset, väljät (lue telttamaiset) mekot ovat aina soveliaita juhlaan kuin juhlaan, mutta niihin kannattaa luoda ryhtiä vyöllä. Isomahaisten naisten kannattaa muutenkin suosia vöitä koska ne luovat illuusion tiimalasivartalosta



Boozt

Boozt

Boozt
Zalando
EMP

EMP


* Tässä vielä muutamia sekalaisia malleja joiden tyylisiä minä kaupassa kokeilisin

Zalando

Zalando

Zalando

Zalando

Zalando



Ellos

Ellos

Ellos
Boozt

Boozt

Boozt

Boozt

Boozt


Laitan lisää kun ehdin tekemään laajemman valikoiman =)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓