sunnuntai 23. kesäkuuta 2013

Vaatekoot...

 Tänään on pääasiallisella bloginkirjoittajalla kiireinen päivä kun täytyy hyvästellä hyvä ystävä joka lähtee taas pitkäksi aikaa ulkomaille. Joten tämänpäiväisen blogin kirjoittaa hyvä ystäväni, Suvi, joka on suunnittelemassa oman blogin aloittamista ja pääsee nyt kokeilemaan kuinka helppoa on kirjoittaa blogipäivitys ;)
Suvi jatkaa tästä...

  http://www.iltalehti.fi/muoti/2013062017178016_mu.shtml

Luin tämä artikkelin Iltalehden sivuilta ja oli pakko kommentoida sillä olen itse myös vaateostoksilla käydessäni huomannut vaihtelevat vaatekoot. Yläosa vaihtelee 38-44 ja alaosa 40-48 välillä vaatteissa. Sovittamatta ei voi kuvitellakaan ostavansa mitään. Vanhat koon 42 vaatteet mahtuvat hyvin, mutta kauppaan mennessä joudun melkein suoraan ottamaan koon 44-46 vaatteita.
Vaatteet ovat aina meikkien lisäksi olleet minulle rakkain asia. Erityisesti pidän kengistä =) mutta ei ole salaisuus että käytän aika paljon rahaa kuukaudessa vaatteisiin. Ostan kyllä harvoin mitään todella kalliita merkkituotteita.
Toimin myös muotipoliisina nykyään ystävilleni, varsinkin vähän rehevimmille naisille =) Minulla on aina ollut jonkinverran silmää sen suhteen, että minkälaiset vaatteet sopivat minkäkin vartaloiselle naiselle. Itse olen isokokoinen nainen ja vuosikausia tungin itseni väkisin vaatteisiin jotka saavat vähänkin ylimääräistä kudosta omistavan naisen näyttämään makkaratelineeltä.
Viimein joitakin vuosia sitten opin kokeilemaan kaupassa vaatteita, jotka eivät välttämättä ole sen tyylisiä mitä yleensä valitsisin. Ja ero oli valtava. Sen takia yritänkin kannustaa ihmisiä kokeilemaan uskaliaammin niin malleja kuin värejä tottumusten ulkopuolelta.
Tähän nyt olen koonnut muutamista nettikaupoista vinkkejä pömppömahaisille naisille =)




www.hm.com







www.ellos.fi






www.zalando.fi




www.misura.fi




www.emp.fi










1 kommentti:

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓