perjantai 21. kesäkuuta 2013

Hyvää Juhannusta!

Vielä viimeinen päivitys ennen kuin alkaa Juhannuksen (hyvin rauhallinen) juhlinta. Eli mitään räiskyviä bileitä ei ole tiedossa vaan minulle paljon paremmin sopiva rauhallinen koti-ilta juoman, ruoan ja elokuvien parissa :) Seurassa ne 2 elävää olentoa joiden seurassa tunnen itseni vahvaksi, onnelliseksi ja tärkeäksi. Toinen niistä on äänekäs, kuorsaava, pahaa tekevä, haiseva piru.. ja toinen on Iines :) 

Tässä välissä hyödyllinen linkki kaikille veden äärellä juhannusta juhliville (ja kesää myöhemminkin). Tältä hukkumaisillaan oleva ihminen oikeasti näyttää

Tässä vielä muumi-musiikkia joka aina tuo itselleni mieleen Juhannuksen tunnelman :)






Muumipeikon juhannusruno


Pään painan ruohikolle
ja oion jalkojain.
En jaksa pohdiskella,
mä tahdon olla vain.

 Sen viisaammat voi tehdä,
mä päivän kultaan jään.
Mä tunnen kaikki tuoksut
ja luonnon loiston nään.

 Voi leikitellä mielikseen,
voi ottaa jättää paikoilleen
tai olla niin kuin luonnostaan
ja maata vaan.

 Mä peikko siihen uskoon jään,
on maailmaa tää minkä nyt mä nään.
- Tove Jansson- 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓