tiistai 27. elokuuta 2013

Jännän äärellä..

Tänään oli taas köyhällä työttömällä luuserilla jännä päivä :P Tili meni kuiviin kun ihana pankki päätti taas napsasta yli 10 euroa palvelumaksuja joten 5 eurolla täyty saada aineet makaronilaatikkoon. No oli mulla onneks kotona makaronia ja maitoa+kananmunaa jos tekee munamaidon ja tarvittaessa olis voinu tehdä lihaliemen. Mutta kyllä silti meni tiukille kun ostin jauhelihaa, litran maitoa ja energiajuoman :P Pitkästä aikaa joutu hikoileen kassalla että mitäs jos ei rahat riitäkään. Mutta luojan kiitos sain vielä 15 senttiä takas :D Tuttuahan tää on, en ole 27 vuoden aikana ollut koskaan sellaisessa tilanteessa että olis voinu vain mennä kauppaan ja ostaa ruokatavaraa vaan olen koko ikäni joutunut kaupassa arpoon että mitä voin ottaa. Se vähän helpottaa kun jo kotona miettii valmiiks että millä tavaroilla pärjäis mahdollisimman pitkään ja yrittää olla luova. On mulla sitten pakastimessa hätävara pizzaa sun muuta ihan sitä varten kun rahat loppuu. Ja isä yleensä avittaa kun käy Tampereella viemässä mun tätiä kauppaan niin pääsen samalla mukaan ja  yleensä hän avustaa mun ruokamenoissa. Ja tiedän että olen siinä mielessä onnekkaampi kuin monet muut. Mulla ei olisi varaa asua tässä asunnossa eikä olla näinkään hyvin syönyt jos en sais paljon ulkopuolista tukea. Ja kun sanon ulkopuolista niin en tarkoita Kelaa, Sossua tai Kirkkoa.
Ensi viikolla ehkä tulee asumistuki jos kela on laittanut sen jo takaisin "päälle". Työttömyystuesta ei sitten olekaan mitään tietoa ja sossun mukaanhan mä olen rikas kun tienaan 401 euroa kuussa. Joopa joo... No ei rahattomuus ole pahinta mitä ihmiselle voi tapahtua. Mutta se että raha ei muka tuo onnea on täysin väärä sanonta :D Ei se ikuista tai täyttä onnea tuo mutta kyllä mä väitän että mun elämä olisi silti hieman onnellisempaa jos olisi varaa käydä ulkona, ostaa vaatteita, sisustaa, ostaa hyvää ruokaa kuten kasviksia ;) jne.

Kramppi

Yläselkä on lapaluiden kohdalta edelleen krampissa. Tässä on mun täsmäaseet sitä varten:
www.allthingshealing.com

www.athleta.net

www.fitsugar.com

www.greatergoodyoga.com

www.prevention.com

www.womanshealthmag.com
www.fantasiefitness.com

Koira

Koiralla vuotaa taas korvat niin että eilen kului valehtelamatta 40 topsipuikkoa että sain pelkästään korvalehdestä ja sen mutkista kaiken pois. Yli vuosi mennyt viimeisestä korvatulehduksesta että pitäkää peukkuja ettei tule tulehdusta tälläkään kertaa. Kovasti ainakin korvat on sillä kipuiset tai kutiaa. En tiedä kumpi sille pahempi. Itsellä ainakin oikein hirveä kutina on joskus kipuakin hirveämpää. Riippuu tietysti kivusta. Korvakipukin on hirveää.

KOIRAN PETI

Nyt kun Inkusta on tullut liian läski tohon sen vanhaan petiin (jossa se nukku päivisin) niin tässä on ideoita uuteen :D Vaikka se kyllä yöt nukkuu ihan mun vieressä niin päiväksi se tykkää mennä omaan petiin. Nyt sillä on kyllä patja tossa olkkarin lattialla.
Linkistä löytyy vinkkejä koirille ja kissoille.

http://www.thecottagemarket.com/2012/06/25-fabulous-diy-pet-bed-ideas.html








Ja lopuksi...

Sukkapupu



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓