lauantai 24. elokuuta 2013

Voi nilkka...

Kun ei riitä että selkä pettää ja lonkka niin nyt uhittelee jo nilkkakin :P Mulla nyrjähtelee nilkat jatkuvasti ja jo aikaa sitten mulla todettiin yliliikkuvuutta nilkoissa ja pitäis kai pitää oikein todella tukevia kenkiä mutta enhän mä viitsi. Mua ei yleensä edes ihan hirveästi satu vaikka nilkka taittuis ihan kaksinkerroin. Mutta viimeksi kun olin lääkärissä niin lääkäri sanoi että mun oikea nilkka on oudon näköinen ja vähän puhui että pitäis kuvata mutta sitten ei viitsinytkään laittaa lähetettä. No nyt sitten eilen illalla monen vuoden tauon jälkein alkoi siinä se reumaattinen, kolottava särky mitä siinä oli jatkuvasti kun olin jotain 13-vuotias. Ei kiva. Kyllä mä kipujen kanssa olen tottunut käveleen ja selkä on niin kipee että nilkan kivut menee siinä sivussa mutta jos siitä tulee toimintakyvytön niin sitten ottaa päähän ja rankasti.


2 kommenttia:

  1. Se on vissiin turvoksissa kuvasta päätellen? :( ja jotenkin "vino". -Susku

    VastaaPoista

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓