torstai 22. elokuuta 2013

 Kipu

Kolmas päivä ilman kipulääkettä. (Ei omasta tahdosta vaan koska kukaan ei anna mulle). Kivut alkaa äityyn eli se vihlonta jää taustalle ja se kauhee jomottava, sykkivä särky vahvistuu. Välillä tuntuu ihan tosissaan ettei haluisi enää herätä seuraavaan aamuun. Mutta kun lääkärit sanoo ettei he määrää mulle oikeita kipulääkkeitä niin minkäs teet muuta kuin hyppäät rekan alle sitten kun et enää jaksa. 

 

Koiratarvike

Iines tuli kotiin viimein :) Mä sille viime yönä katselin kaikkea kivaa vaikken pysty tällä hetkellä tilaan.
Koiran tavarat tilaan pääasiallisesti Peten Koiratarvikkeesta :) Tässä muutamia Inkun (ja inkun äidin) toiveita vaikka joululahjaksi ;)
www.petenkoiratarvike.fi

Koiran Peti

Koiran aurinkolasit

Koiran sadetakki

Koiran kengät



Sitten kun Inkku on vanha ;)

 Verikoe

Tänään olin vihdosta viimein verikokeista ja pakko sanoa että on luojan siunaus että en kärsi piikkikammosta koska jälleen kerran se meni tökkimiseksi.

Hiusdraama

Tänään oli pientä hiusdraamaa ilmassa kun piti isiltä ajaa hiukset pois ja vanha kone hajos kesken ajon. Eikä tosiaankaan ollut sellaista jälkeä että olis voinut jättää odottaan. Onneksi saatiin kuitenkin kaupasta uusi kohtalaisen äkkiä ja loppu tulos oli yllättävän hyvä ottaen huomioon että toinen kerta kun minä ajelen hiuksia ja eka kerta kun ajelen sähköisellä koneella. Kerran olen naispuoliselta kaverilta leikannu pelkillä saksilla ja höylällä :P ja se oli aikaa vievää. Kyllä kone vain on kone.

Fun



4 kommenttia:

  1. Olen kanssa kuten tiedä lääkärissä juossut siis usealla eri ja huomannu että osa lääkäreistä tuntuu pelkäävän lääkkeiden määräämistä ja osa taas määrää ihan liian helposti ja ihan liian vahvoja tai monia aineita. tai siis mulle määrättiin kerran yhteen vaivaan 4 eri lääkettä joista 2 ei edes sopinut "yhteen". Ja kerran kun erehdyin lääkäriltä kysyyn jotain mietoa unilääkettä kun en saanut nukuttua moneen päivään niin se lääkäri suuttu ja rupes huutaan että nyt selvis miksi täällä juokset, haluat vain lääkkeitä väärinkäytettäväks. Oli pakko nauraen lähteä ulos siinä vaihees. Ulkomailla taas määrätään esimerkiks just kipulääkkeitä paljon höllemin. Missä on tietysti sekä hyvät että huonot puolensa. Mutta luulisi että kun kipu on kestänyt niin kauan kuin sulla niin ne haluisi jotain antaa kun ei kerran viitsi mitään muuta tehdä. Oletko vielä kipupiikkejä hakenu vai auttaako ne ees?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ole nyt hakenut kipupiikkiä kun viimeks mulle vähän tiuskastiin että mitäs täällä juokset piikkejä hakemassa, mene omalle lääkärille :( Mä olen huomannu että mulle ei millään määrättäis kipulääkkeitä mutta sitten taas rauhottavia, unilääkkeitä ja muita mielialalääkkeitä saisin vaikka kuinka paljon. Kerran menin lääkäriin ja sanoin että olen niin väsynyt että nukkuisin vaan enkä tahdo pysyä hereillä niin mulle määrättiin vahvoja unilääkkeitä :D :D
      Suurin osa lääkäreistä ei tykkää jos menen siellä sanoon että mitä epäilen että mulla on tai mitä lääkettä haluan. Musta tuntuu että kun menin kerran sanoon omalle lääkärille että mulla vois olla välilevynpullistuma niin sen jälkeen se ei ole suostunut edes harkitseen sitä mahdollisuutta ;)

      Poista
    2. Noinha se just menee. Toivotaan että saat pian jostain apua. Tiedän miten jatkuvat kivut pikkuhiljaa vie kaiken ilon elämästä.

      Poista
  2. Ja toi Katainen on muuten ihan paras. Ja Inkulle rapsutuksia.

    VastaaPoista

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓