perjantai 23. elokuuta 2013

Köyhälle vinkkejä

Nyt kaipais köyhä vinkkejä. Eli mitä ruokaa kannattais tehdä kun rahat on melkein täysin loppu ja jotain tarttis syödä. Kannattaako ostaa valmiita ruokia vai onko jotain mitä vois itse tehdä halvalla, ja vielä olis plussaa jos siitä sais ruokaa useammaks päiväks???

Huoh

http://www.iltalehti.fi/terveys/2013082317390421_tr.shtml
http://www.iltalehti.fi/terveys/201308230082307_tr.shtml

Tuossa linkki 2 artikkeliin särkylääkkeiden haitoista. Jonka kyllä allekirjoitan täysin koska olen itse saanut oireita kun olen paljon syönyt BURANAA ja PANACODIA. Panadolia pitäis vetää koko paketti eikä siltikään olis mitään tehoa.  Mutta mä en vieläkään ymmärrä sitä lääkärien logiikkaa että mulle ei voida antaa vahvempaa kipulääkettä joka auttais pienellä annoksella mutta sen sijaan mun käsketään vetään 8 Burana 800:sta tarvittaessa!! Tai Panacodia 10!! Kyllä mä katson että noi määrät Buranaa mulle todennäköisemmin hallaa tekee, jopa tappaa, kun vahvemmat pieninä annoksina. Mutta se on tietysti vaan mun mielipide.
Ja jos Burana menee reseptille niin mut löytää ojasta.

Tänään kivut edelleen samat, sillä erolla että nyt on niska ja yläselkä krampissa :( Alkaa tosiaan voimat ja keinot loppuun.

 Pari nopeaa ideaa

Diycozyhome

Mulla ei ole portaita mutta joku jolla on niin tää on kiva.










H&M
Minä haluisin tällasen :)



















 

1 kommentti:

  1. Meillä syödään loppukuusta yleensä keittoja. Hernekeitto on edullista eikä ihan tavallisiin jauheliha-makkara-nakki keittoihinkaan tolkuttomasti rahaa mene ja kun tekee ison kattilallisen niin riittää muutamaksi päiväksi. Ja makaroni ruoat sitten on toinen hyvä. makaronilaatikko jne. :) - Paula

    VastaaPoista

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓