keskiviikko 21. elokuuta 2013

Suklaa

En nyt ikävä kyllä muista kuka henkilö oli kyseessä, mutta joku suositteli mulle joku aika sitten että suklaan syöminen voi helpottaa kroonista kipua. Jolle nauroin paskasesti ;) Mutta nyt olen vihdoin epätoivoisena kokeillu sitäkin. Ikävä kyllä en ole koskaan ollut suuri suklaan ystävä. Salmiakki on aina ollut se mun juttu. Joskus harvoin on tehnyt mieli suklaata ja olen syönyt pienen suklaapatukan ja sitten ei tee mieli yhtään.
Mutta nyt olen yrittänyt syödä suklaata ja testata onko siitä apua. No ei ole ;) Ainakaan mulle. MUTTA olen vihdoin löytänyt suklaan josta pidän ja se auttaa mua rentoutuun iltaisin. Kyseinen suklaalevy on Fazerin Keksicrisp ja kun syön pari palaa illalla niin on helpompi rentoutua sohvalle odottaan unta. Mutta kivut on silti samaa helvettiä :P
www.fazer.fi

Koira

Koiraa on niin kova ikävä, että meinaan seota. Tänään oli pakko lähtee heittään meidän tuttu aamulenkki vaikka se on v-mäistä maastoa kävellä. Ja vedin turvat ainakin 4 kertaa kun ei ollut Inkkua tukemassa. Tai no harvemmin se tukee, pikemminkin antaa lisä vauhtia lentoon. Mutta henkisesti se on tukena.






1 kommentti:

  1. Täytyy maistaa tota suklaata :) Minä vetäisin suklaata vaikka 2 levyä päivässä.

    VastaaPoista

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓