sunnuntai 11. elokuuta 2013

Syksy tulee

Tänään oli ensimmäinen aamu kun oli syksyn tuntua ilmassa. Vaikka edelleen on helle ja hiki niin metsässä jo runsaasti lenteli lehtiä :P Ei sillä että valittaisin. Syksy on mun lempi vuodenaika :)

Kivut on tänään taas todella kovat. Siis todella. Joten tänään olen yrittänyt viedä ajatukset muualle nettishoppailemalla ;)
Oikeasti mulla olisi tarvetta syystakille. Mulla on paljon siistejä toppatakkeja ja hyviä lenkkitakkeja mutta sellainen siisti syystakki puuttuu :P Tällä hetkellä ei ole varaa ostaa, mutta jotain tän tyylisiä olen ajatellut sitten jos vaikka ihme tapahtuu ja pääsen töihin.

www.emp.fi

www.emp.fi

www.emp.fi
H&M

H&M

Koirabuut

Ilman koiria en varmaan jaksaisi tätä elämää enää päivääkään :)
Joten Inkkubuulle tein tänään kunnon namiruokaa :)

3 dl hirssiä
500 g kalaa
150 g katkarapuja
1pss pakastevihanneksia
3 tomaattia
öljyä








ja sitten söpö kuva Jojobuusta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓