tiistai 20. elokuuta 2013

Musiikkia

"Kunpa voisin joskus muuhun herätä
kuin häpeään peilin lävistämään.
Luojan luoma, vailla suojaa.
Sula maa odottaa lasta hukkuvaa"

"Aina on tehty mitä aiottu
Vaikka katto on liian
Alhaalla
Ja köysi liian paksu"


"Me emme tiedä
Mikä harhaan käänsi pään
Mikä voima veti
Valokiilaan lähestyvään
Rekan alle
Viimeinen huuto hukkuu"


"Mitään sanottavaa ollut ei
Käsi tarttunut ei toiseen"


"Eikä se juuri naurata
ei se nostata mielialaa
kun itkusta kaikki alkaa
itkuun kaikki aina palaa"




"Kaiken tiedät, teet ja osaat
minua paremmin
niin minä luulen ja pahoin epäilen
te ette minua, vaan minä teitä tarvitsen

aavistin, etten koskaan
en ikinä, milloinkaan
minä pysty
tämän parempaa".

1 kommentti:

 Kesä alkaa oleen lusittu, mikä sopii mulle vallan mainiosti. Syksy on suosikki vuodenaika 💓💓💓